Velkommen til bloggen min!




1. feb. 2011

Skuvseng

Jeg elsker de gamle skuvsengene/utrekksengene, så har vært på jakt etter slike til barnerommene. Nå fikk snuppa til jul, og seng nr to kommer til sommeren(takket være Pappa:)) Disse sengene passer supergodt inn i stilen til huset. Vi prøver å beholde en litt gammel stil, da huset er fra 1923.
Her er den med ett søtt hjemmestrikket lappeteppe som vi fikk hos en vennine:)
Slik ser den ut fra fremsiden, sengehimmelen og lampene er det vel mange som kjenner igjen fra IKEA:)

3 kommentarer:

  1. Så fint blogg, med masse forskjellige hobbyer, babyteppet var kjempe fint, og jeg blir så inponert over dere som syr.

    Også ett spørsmål og senga. Jeg har en sånn stående som jeg hadde tenkt til å bruke, men hvilken alder lar du barna sove i dem? Den er liksom litt høy, men ikke så høy at de faller ut når de begynner å sette seg opp eller stå.

    SvarSlett
  2. Kjempekoselig!
    Synes de sauene som var på senga var kjempesøte!

    SvarSlett
  3. Takk takk:) Er supergla i senga:) Snuppa her ligger i den nå, men hun ligger i babysafe, hun blir 2 i mars. Hun har vært vant til å ligge i babysafe fra besteforeldrene der hun ble passet, så nå får hun ikke sove uten:) Så derfor kan vi bruke den allerede nå:) Hun begynte å bruke den til jul:)

    SvarSlett